“Європейські” стандарти Ощадбанку

0 209

Днями отримала свою довгоочікувану  соціальну картку  від “Ощадбанк”.  Як переселенка тільки через цей банк можу отримати допомогу від  держави. Чекала на неї близько двох з половиною тижнів. У інших банках картку можна отримати протягом дня.

Процес оформлення теж був не з простих. Молодий спеціаліст протягом 20 хвилин друкував необхідні документи. Коли нарешті папери були готові, я знайшла в них помилки навіть  в прізвищі та адресі, на що вказала працівнику банка, що мене обслуговував. З  незадоволеним виразом обличчя, він передрукував документи, на яких я нарешті поставила свій підпис.

Потім я ще хвилин десять переконувала  працівника банку, що він забув мої документи у сканері  і я їх не забрала з собою. Нарешті через майже півгодинного обслуговування, я змогла вийти з банку.

І ось я отримала картку, яка попри усі зауваження все таки була з помилкою в прізвищі.

Півроку тому я брала участь у “ярмарку вакансій” від “Ощадбанк”. З представлених вакансій, я, людина з повною вищою гуманітарною освітою, могла претендувати лише на посаду касира, як і людина без вищої освіти.

На противагу тому, я не мала право зайняти посаду менеджера зали, тому що освіта в мене не економічна. Простіше кажучи, без профільної освіти, на думку керівництва державного банку, людина не може зустрічати клієнтів та проводити інструктаж по роботі з терміналом.

Тепер я бачу який рівень кваліфікації шукало керівництво “Ощадбанк”, відкриваючи нові відділення, які мали нібито відповідати “високим європейським стандартам”.

%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d1%96%d0%bc%d0%b5%d0%bd%d1%96Авторка: Ганна Шубіна, політолог

Напишіть відгук

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Вінниччини".

Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора.

Головний редактор: Ірина Федорів